Thursday, October 9, 2008

rezekiku...

wah tak sangka rupanya, aku bertemu Jinggo hari ni, pagi-pagi lagi dia dah contact aku.macam biasa dia nak jumpa aku di Restoran Nasi Kandar Deen, Medan Idaman.pekena roti canai+milo panas.rupa-rupanya hari ni ada group dari sekolah kebangsaan di Cameron Highlands datang ke kem Jinggo.Pergh...memang hebat Mr Jinggo kita ni.sampai sekolah di puncak tinggi pun datang ke kem dia yang terletak di Alang Sedayu, Gombak yang begitu aman tenteram di kelililingi hutan belantara yang banyak mengumplkan gas 02 kepada manusia.hehe.macam biasa aku jadi Fasi untuk kem dia selama 3 hari.dah lama sangat bercuti.badan+lemak+darah telah dipenuhi dengan rendang+nasi himpit+ketupat dan macam-macam lagi.dia bagi idea kat aku untuk buat blog sendiri. tanpa melengahkan masa aku & dia terus ke siber cafr yang berdekatan.ni lah tajuk aku yang pertama.thanx mr Jinggo.what u give u get back.

5 comments:

Unknown said...

ha....srong lagi kawan2 PLKN - tahniah kerana kita sebahagian daripada cerita MUSTAHIL KE BOLEH - semakin meriahlah kita....ni tak sabar2 nak kongsikan dengan cgu azzah AR....

coretan cikgu shah said...

aku merindui kawan-kawan lama di PLKN Millennium, Beranang.Kawan-kawan yang sama menjulangkan nama kem di persada PLKN.di mana cikgu CR (sejak masuk Kem Geo Kosmo, Behrang terus menyepi.adakah CR menjadi seorang penyair sepi yang terus mencoret perjalanan hidup yang terus berombak...hehe)...cikgu Azzah yang khabarnya menjadi orang yang hebat sehingga mencatat nama di akhbar Brunei...tahniah Azzah...you are great gal...di mana lagi kawan-kawan yang lain, cikgu Azhar, cikgu Nana (bukan nama sebenar) hehe,cikgu Lin (dengar khabar dah jadi anggota Polis...tahniah), cikgu Azwa yang dah pun bergelar guru..yang penting saya berjumpa & berkolaborasi dengan cikgu Harun...semangat di kem Millennium masih membara...salam kem millennium

Azzah 'Izzat' AR said...

salam shah.. wah.. dapat je link aku terus masuk ke sini..

peh.. bila orang linguistik dah mula menulis.. hebat2.. syabas my fren!

kelmarin ckg isma dtg opis aku, setelah setahun x jmpa mmg byk benda yg dibualkan.. especially ttg kawan2 kita di kem dulu.. inspektor lynn.. cikgu azwa.. ckgu azhar yg pindah kem sbb kem sri mutiara roboh..

insyaAllah.. semua akan dapat apa yg diusahakan.. keluar dr PLKN x bermakna penghabisan karier.. sebaliknya satu permulaan yang segar dan lebih baik..

Miss Jaz said...

salam..takut nak masuk blog nie...macam semua orang dah kenal antara satu sama lain..tak salah kot singgah sebentar di blog nie..

coretan cikgu shah said...

yo..azzah...hehe...janganlah puji begitu...sememangnya aku memerlukan ruang untuk meluahkan hati aku yag begitu terusik dengan gejala haru biru yang melanda kem sekolah kita...aku tertarik untuk memperlihatkan kepada mereka yang masih berada di sekolah kem sana bahawa sebenarnya kita adalah orang yang terpilih untuk merencanakan satu program yang akan mengganggu gugat usaha dan kestabilan para jurulatih yang kurang matang...kita mempunyai matlamat untuk menjadikan insan-insan muda sebagai nadi yang bergelora jiwa mereka untuk mencetuskan dasar kepimpinan yang terbaik, cemerlang & gemilang...